کمپین جمعه سیاه چرم بارز

بنر بلک فرایدی جمعه سیاه

 

بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی، روز بعد از شکرگزاری، یکی از بزرگترین رویدادهای خرید معاملاتی سال است. در جمعه سیاه، تقریباً هر خرده‌ فروشی بزرگ تخفیف‌ های زیادی را برای هدایای تعطیلات، اسباب‌بازی‌ های سال، پوشاک، هدایای آشپزخانه، ابزارهای فناوری و موارد دیگر ارائه می‌ کند. البته انتظار تخفیف برای اقلامی مانند Sony PlayStation 5 و یا سری iphone 15 را نداشته باشید. چرم بارز هم در جمعه سیاه 20% تخفیف بیشتر را بر روی محصولات خود ارائه داده است تا طرفداران محصولات چرمی را هیجان زده کند.

بلک فرایدی یک رویداد خرید است که ریشه در ایالات متحده دارد و یک روز پس از روز شکرگزاری، که نشانه شروع فصل خرید تعطیلات است، برگزار می شود.

این رویداد اکنون اهمیت جهانی پیدا کرده است و دیگر محدود به ایالات متحده نیست. چندین غول تجارت الکترونیک مانند آمازون اکنون از جمعه سیاه سرمایه گذاری می کنند تا به خریداران سراسر جهان معاملاتی ارائه دهند تا نیازهای خرید فصل جشن آنها را برآورده کنند.

اکنون وب‌ سایت‌ های خرید در جمعه سیاه، تعدادی پیشنهاد به مشتریان خود ارائه می‌ کنند. اینها شامل تخفیف در تعداد زیادی از محصولات، از لوازم الکترونیکی، تلفن های هوشمند، تلویزیون، لپ تاپ، کنسول، لوازم آشپزخانه، لباس، زیبایی و موسیقی می شود.

جمعه سیاه در 24 نوامبر – 3 آذر – امسال برگزار می شود.

 

بنر بلک فرایدی جمعه سیاه

جمعه سیاه چگونه آغاز شد؟

بلک فرایدی در اواسط دهه 2000 محبوبیت قابل توجهی در ایالات متحده به دست آورد، زمانی که خرید آنلاین هنوز کاملاً نوپا بود. استفاده روزافزون از وب در سراسر جهان منجر به جهش در فروش آنلاین شد و شروع به رقابت با فروش در فروشگاه ها کرد و اکنون از آن پیشی گرفته است.

یک مطالعه توسط Adobe Analytics نشان داد که انتظار می‌ رود هزینه‌های آنلاین جهانی در این فصل به 910 میلیارد دلار برسد، با فروش تعطیلات در ایالات متحده به ارزش 207 میلیارد دلار بین 1 نوامبر تا 31 دسامبر.

چرا به آن جمعه سیاه می گویند؟

اگرچه اکثر خریداران احتمالاً به این فکر نمی کنند که چرا روز بعد از روز شکرگزاری را “جمعه سیاه” می نامیم، اما بسیاری از این نام تعجب می کنند.
محبوب‌ترین توضیح این است که فروش روزانه آنقدر بالاست که می‌ تواند به تنهایی یک خرده‌ فروش را از «قرمز بودن» یا زیان‌دهی به «سیاه» یا پرداخت بدهی سوق دهد.

کلمه “سیاه” به طور سنتی برای توصیف روزهایی استفاده می شد که شاهد سقوط های بزرگ بازار سهام یا سایر روزهای بد اقتصادی بودیم، اما برای اولین بار بیش از 50 سال پیش، در دهه 1960 توسط افسران پلیس در فیلادلفیا استفاده شد. آنها از آن برای توصیف یک روز پر هرج و مرج استفاده کردند، که روز بعد از عید شکرگزاری، شهر پر از خریداران شد، همراه با هواداران فوتبال آمریکایی که برای دیدن بازی سالانه ارتش و نیروی دریایی سفر می کردند. شلوغی و ازدحام مردم، پلیس را مجبور کرد که مدت زمان طولانی کار کند و این اصلاح بر روی این رویداد نامگذاری شود. پس از آن فروشندگان زیادی سعی کردند نام این رویداد را به “جمعه بزرگ” تغییر دهند، چیزی که هرگز مورد توجه قرار نگرفت.

با این حال، چندین خرده فروش آمریکایی مانند آمازون شروع به برگزاری تبلیغات جمعه سیاه به سبک ایالات متحده در سال 2014 کردند که باعث شد خرده فروشان بیشتری از جمله جان لوئیس و آرگوس از این مفهوم استفاده کنند.

در آن سال، نیروهای پلیس به مغازه‌ ها در سراسر بریتانیا فراخوانده شدند تا با مسائل مربوط به کنترل جمعیت، حمله، تهدید مشتریان و مسائل ترافیکی برخورد کنند. پس از آن جمعه سیاه به یک رویداد مهم تبدیل شد. در سال 2016، کل هزینه‌ ها در سایت‌ های خرده‌فروشی آنلاین در جمعه سیاه 1.6 میلیارد دلار بود.

آیا جمعه سیاه در ایران برگزار می شود؟

در ایران، کل مفهوم جمعه سیاه نسبتاً جدید است. درست مانند کشورهای دیگر، تعداد فزاینده‌ ای از وب‌ سایت‌ های تجارت الکترونیک و مراکز خرید خرده‌ فروشی بزرگ بین‌ المللی به محبوبیت جمعه سیاه در ایران کمک کرده‌ اند. همچنین گروه دیجیکالا و تکنولایف و اسنپ شاپ و مدیسه و سایر فروشگاه های آنلاین داخلی هم از این رویداد به عنوان بزرگترین کمپین تخفیفاتی خود در سال نام میبرند و با تبلیغات و تخفیفات ییشتری به فروش کالا و ارائه خدمات میپردازند. بنابراین، جمعه سیاه فرصتی برای خریدارانی ایت که به دنبال بهترین معاملات هستند.

جمعه سیاه 2023 چه زمانی است؟

امسال، جمعه سیاه در جمعه 24 نوامبر 2023 مصادف با 3 آذر ماه 1402 برگزار می شود. با این حال، رویکرد خرده فروشان به رویداد فروش سالانه به طور فزاینده ای متفاوت است. برخی فروشگاه ها مانند آمازون و کریس، معاملاتی را از اوایل ماه ارائه می کنند – از این رو برخی از مردم اکنون در مورد “نوامبر سیاه” صحبت می کنند. اما فروشگاه‌های دیگر، مانند M&S و Next، اعلام کرده‌اند که امسال اصلاً در این رویداد شرکت نخواهند کرد، زیرا مصرف‌ کنندگان در مورد اینکه آیا جمعه سیاه واقعاً ارزش پولی را ارائه می‌ دهد یا خیر، تردید دارند.

فروش محصولات چرم بارز در بلک فرایدی با کد تخفیف BLACK

چرم بارز ( آدین چرم ) در جمعه سیاه درصد تخفیف هیجان انگیزی برای محصولات خود در نظر گرفته است. با خرید محصولات چرمی می توانید به عزیزانتان هدایای لوکس با ارزش چزمس تقدیم کنید. خرید آنلاین از چرم بارز همواره دارای تخفیفات 10 تا 30 درصدی است. در این تاریخ علاوه بر تخفیفات موجود، تخفیف 20% ویژه بلک فرایدی نیز با کد افزوده می شود. این یعنی یک خرید بی نظیر. پس برنامه ریزی کنید و از 28 آبان الی 4 آذر به سایت چرم بارز مراجعه کنید.

بنر بلک فرایدی جمعه سیاه
کد تخفیف +20% چرم بارز :  BLACK
admin
ارسال دیدگاه