جشنواره یلدا 1402

یلدای بنر بارز

یلدای بنر بارز

سلام خدمت همراهان گرانقدر چرم بارز

گروه تولیدی آدین چرم که از شب یلدا سال ۱۳۹۶ در راستای سیاست های فروش تکی محصولات خود همواره در طی سال پروموشن ها و کمپین های فروش ویژه با شرایط متنوع ایجاد می‌کند. از این رو در ادامه کمپین جمعه سیاه ( بلک فرایدی ) با توجه به فاصله کم آن با کمپین یلدا تصمیم گرفتیم تا مجددا با همان مقدار درصد کد تخفیف ارائه بدیم تا کمپین یلدا که به نوعی هم افتر کمپین بلک فرایدی باشه.

آخر فصل پاییز شب یلدا که ریشه تاریخی در فرهنگ ایران کهن و معاصر دارد از راه میرسد. ایرانیان در طولانی ترین شب سال که به عنوان شب چله هم یاد می‌شود، به دید و بازدید و مهمانی و حتی تهیه هدایا می‌پردازند که به کادو شب اول زمستونی هم معروف هست.

هرچند این شب رو در تقویم رسمی از سال آبنده 1403 با نام روز ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان نام گذاری کردند اما ریشه ها در خاک میمانند ، پس

از این رو مجموعه آدین چرم بیشترین درصد تخفیف و تبلیغات خود را در طی سال به کمپین فروش ویژه یلدا اختصاص می‌دهد. با توجه به همکاری برند چرم بارز با پلتفرم های مختلف فروش کشور نظیر دیجیکالا ، اسنپ شاپ و … در پروموشن های یلدایی این فروشگاه ها نیز شرکت می‌کند با این تفاوت که در خرید مستقیم از وب سایت چرم بارز درصد بیشتری تخفیف دریافت کرده و تسریع زمان ارسال ، کیفیت و پشتیبانی دقیق تری انجام می‌شود.

چرم بارز با توجه به نظر سنجی انجام شده در پیج اینستاگرام خود به نشانی adinleather_official@ و charmbarez@ تصمیم به ارائه خدمات و فروش کل محصولات با
۲۰% تخفیف بیشتر نموده است. حتما تصاویر خرید تون با هشتگ #چرم_بارز و #آدین_چرم به اشتراک بذارید.

همچنبن ارسال عادی (دو روز کاری) سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان هست.

هدف ما تعامل متقابل با مشتریان و علاقه مندان در زمینه کیف و کفش و اکسسوری چرمی میباشد. لذا خواهشمندیم حتما نظرات تون رو برای ما قرار بدین تا در بهبود کیفیت و خدمات ما را یاری نمایید.

کمپین یلدایی از  تاریخ 21 آذر ماه 1402 شروع و تا پایان شب یلدا ادامه دارد .

یلدا
کد تخفیف ارائه شده به شرح زیر است :

۱- ۲۰% تخفیف یلدایی با کد تخفیف YLADA20
۳- ارسال رایگان سبد خرید پرداختی بالای یک میلیون تومان

admin
ارسال دیدگاه