انواع کیف پول زنانه و مردانه – مدل های مختلف کیف پول

نکات کلیدی برای خرید کیف پول چرمی

کیف پول قبل از اسکناس های کاغذی وجود داشت و زمانی برای حمل چیزهایی بیش از پول و کارت استفاده می شد. کوله پشتی یا بسته های پارچه ای کوچک با بندهای کششی، توسط یونانیان باستان به کمربند بسته می شد و برای حمل وسایل ضروری روزانه، از جمله ناهار و سکه آنها استفاده می شد. هنگامی که مردم در دوران رنسانس شروع به استفاده از پول کاغذی کردند، کیف پول به کیفی تبدیل شد که از چرم ساخته شده بود و دارای جیب های مخصوص کارت های شناسایی مانند کارت های تلفن و شناسایی بود. امروزه انواع کیف پول زنانه و مردانه به یکی از الزامات آقایان و خانم ها تبدیل شده است.

در دهه 1800، این کیف پول تبدیل به جعبه سیگار مدرن شد زیرا عمدتا برای حمل وسایل دخانیات استفاده می شد. در اواخر قرن، این کیف پول به کیفی مدرن تبدیل شد که امروزه می شناسیم. در انواع تاشو و جیبی است و برای حمل اسکناس های کاغذی استفاده می شود.

انواع کیف پول زنانه و مردانه

کیف پول Belt

این “کیف پول” در واقع یک کمربند است که دارای یک محفظه مخفی است که یک قسمت زیپ دار برای نگهداری اسناد، اسکناس های تاشده و هر چیز کوچک دیگری است. ظاهر و عملکرد یک کمربند معمولی را دارد. کمربندی همه جانبه که هم شیک و هم جذاب است و به راحتی می توانید آن را باز کنید. اگر دوچرخه سواری یا خرید انجام می دهید و حوصله حمل کیف خود را ندارید، کیف پول مردانه کمربند راه حل مناسبی است.

انواع کیف پول

کیف پول Bi-fold

کیف پول Bi-fold نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است. در واقع، اندازه آن برای همه مناسب است. کیف پول های Bi-fold معمولاً به شکل مستطیل هستند و از وسط تا می شوند. آنها شیک و جمع و جور هستند و دارای یک جیب باز بزرگ هستند که می تواند برای پول شما استفاده شود و گاهی اوقات اسلات های مختلف برای قرار دادن کارت های اعتباری، کارت های شناسایی و حتی رسیدها استفاده می شود. ویژگی باریک آنها به این معنی است که می توان آنها را به راحتی از وسط تا کرد تا داخل جیب کت یا جیب در پشت شلوار شما و همچنین در کیف یا کیف قرار گیرد. آنها یک نوع کیف معمولی بوده و همچنین بسیار محبوب هستند.

انواع کیف پول

کیف پول Card Case

این کیف پول معمولاً جایی برای کارت های شناسایی و کارت های اعتباری و حتی گاهی قبض های شما دارد. این کیف جمع و جور، براق و بسیار باریک است و به گونه ای ساخته شده است که می توانید آن را راحت در هر مکانی حمل کنید. برخی از کیف پول های Card Case دارای یک گیره پول هستند که در یک طرف آنها قرار می گیرند، اما همه آنها یک ویژگی مشترک دارند – تاکید اصلی آنها این است که کارت شناسایی و کارت های اعتباری و چیزهای دیگر را در کنار هم داشته باشید، این کیف ها برای میلیون ها نفر بسیار راحت هستند، مخصوصا مردان.

انواع کیف پول

کیف پول ID Card

با داشتن کیف پول ID Card، دیگر مجبور نیستید نگران گواهینامه یا کارت شناسایی دیگر خود باشید. کیف پول های ID Card قسمتی برای کارت شناسایی و دیگر کارت ها و اسکناس ها ارائه می دهند. آنها کاربردی، جمع و جور و بسیار راحت هستند و وقتی از آنها استفاده می کنید، می دانید که کارت شناسایی شما همیشه در دسترس شماست. این کیف ها اگرچه گاهی اوقات توسط زنان استفاده می شود، اما بیشتر توسط مردان به کار برده می شود زیرا در بیشتر موارد، مردان کیف های حجیم و بزرگ را دوست ندارند. آنها کیفی را می خواهند تا بتوانند وسایل مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند و هیچ چیز دیگری را در دست نگیرند.

انواع کیف پول

کیف پول لارج

کیف پول های بزرگ که کیف پول بزرگ یا کیف سینه نیز نامیده می شوند دارای محفظه داخلی متعددی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که در جیب داخلی کاپشن شما جا می شوند. آنها آنقدرها که فکر می کنید فضا ندارند و جیب هایی دارند که به اندازه کافی بزرگ هستند و می توانند همه اندازه های ارز را در خود جای دهند.

کیف پول های لارج معمولاً از نظر اندازه مستطیل شکل هستند و بسیار بلند هستند زیرا قرار است اقلام زیادی را در خود جای دهند. معمولاً از وسط تا می شوند، طوری طراحی شده اند که می توانند بسیاری از وسایل را بدون حجم زیاد نگه دارند و در واقع اکثر آنها به این شکل ساخته شده اند.

انواع کیف پول

کیف پول Leg

بهترین نکته در مورد کیف پول Leg این است که هیچ کس حتی نمی داند که آن کیف وجود دارد. شما می توانید کیف پول خود را یا در قسمت پایینی پای خود یا در اطراف ساق پای خود قرار دهید، و این مکان عالی برای مخفی نگه داشتن کارت شناسایی، پول یا حتی گذرنامه است. از نظر تاکتیکی به گونه ای طراحی شده است که ایمن و در عین حال راحت و ایمن قرار گیرد تا هیچ کس نداند که آنجا وجود دارد.

دارای جیب های زیپ دار برای سازماندهی اقلامی مانند ارز و گذرنامه، و دارای بندهای کششی است که در قسمت پایینی ساق پا و زیر شلوارتان محکم می شود. اگر می خواهید اشیای قیمتی را از دست سارقان خیابانی و جیب برها پنهان نگه دارید، کیف پول لگ برای شما مناسب است. در حقیقت، این همان چیزی است که برای آن ساخته شده است ، و اگر آن را به این دلیل خاص خریداری کنید، هرگز ناامید نخواهید شد.

انواع کیف پول

کیف پول گردنی

کیف های گردنی مترادف با سفر هوشمند هستند که بیشترین امنیت و راحتی را ارائه می دهد. کیف های گردنی ایمن و راحت بوده و اگرچه کمی بزرگتر از انواع دیگر کیف پول ها هستند، اما می توانند خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید جای دارند.

در حقیقت، بعضی اوقات مردم از کیف پول گردنی به عنوان کیف استفاده می کنند زیرا وقتی همه اقلام مهم را داخل آن قرار دهید، احتمالاً هنگام حرکت به مقصد به بسیاری از وسایل دیگر احتیاج نخواهید داشت. استفاده از آنها نیز راحت است زیرا معمولاً از مواد بسیار صاف ساخته شده اند.

انواع کیف پول

کیف پول RFID

کیف پول RFID به طور خاص با یک لایه بسیار منحصر به فرد طراحی شده است که از تراشه های شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) در کارت های اعتباری و اعتباری شما در برابر اسکن افراد و سارقان محافظت می کند. این کیف پول ها که کیف پول های امن نیز نامیده می شوند، بهترین محافظت را در برابر سارقان احتمالی که سعی در سرقت اطلاعات شخصی و ظریف دارند، انجام می دهند.

روزانه هویت هزاران نفر به سرقت برده می شود و زندگیشان ویران می شود. کیف پول های RFID یک راه عالی برای محافظت از خود در برابر این اتفاق و جلوگیری از وقوع آن برای شما هستند.

انواع کیف پول

کیف پول Shoe

این کیف پول که نوع بسیار منحصر به فردی از کیف پول است، روی کفش شما قرار می گیرد و مواردی مانند کلیدها را به طور گسسته از جیبتان دور نمی کند. اگر قصد دویدن دارید، کیف های Shoe راهی عالی برای دویدن بدون نگرانی است. اکثر این کیف پول ها دارای حلقه هایی هستند که به دور بند کفش بسته می شود و کیف را در قسمت جلویی کفش شما قرار می دهد. این نوع کیف پول ها برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند بسیار مناسب است و اندازه جمع و جور کیف پول به این معنی است که پای شما نیز هرگز ناراحت کننده نخواهد بود.

انواع کیف پول

کیف پول اسلیم

کیف پول های اسلیم به طور خاص جمع و جور بوده و به طور معمول قادر به نگهداری پول نقد، ارزهای بین المللی و تقریباً 8 تا 10 کارت هستند. آنها برای جیب جلوی شلوار جین شما باریک هستند، ساییدگی کمتری روی لباس شما وارد می کنند، برای پشت و جیب پشتی شما بهتر است. آنها می توانند موارد بیشتری را نسبت به آنچه فکر می کنید در خود نگه دارند و از آنجا که به طور خاص برای طراحی باریک ساخته شده اند، هم راحت و جذاب، محکم و کاربردی هستند. اگر فشردگی آن چیزی است که شما می خواهید، و یک طراحی باریک نیاز دارید، کیف پول اسلیم برای شما عالی خواهد بود.

انواع کیف پول

کیف پول مسافرتی

کیف پول مسافرتی را می توان کیف پول گذرنامه نیز نامید زیرا هنگام خرید این نوع کیف پول می توانید همه مدارک مهم سفر خود را در یک مکان نگهداری کنید. این کیف پول ها بلند و باریک هستند و فضای زیادی برای ذخیره گواهینامه رانندگی، بلیط، ارز، گذرنامه، کارت های اعتباری، قلم و موارد دیگر وجود دارد. این نوع کیف پول ها بسیار کاربردی هستند و معمولاً با دکمه محکم و مغناطیسی بسته می شوند. با کیف پول های مسافرتی می توانید همه وسایل مورد نیاز سفر خود را ذخیره کنید و همچنان کیفی تهیه کنید که به اندازه کافی راحت باشد و بتواند هر جایی که نیاز دارید به همراه داشته باشد.

انواع کیف پول

کیف Tri-fold

اگر به یک کیف پول نیاز دارید که بتواند حجم زیادی را در یک فضای بسیار کوچک جای دهد، کیف پول های Tri-fold عالی هستند. یک کیف پول به شکل مستطیل  و دارای دو فلپ است که برای بسته شدن کیف پول جمع می شوند. هر قسمت از کیف پول تقریباً یک سوم طول آن است و دارای یک جیب باز است که می توانید از آن برای قرار دادن پول خود و چندین شکاف دیگر استفاده کنید. اگر به یک کیف پول نیاز دارید که بتواند حجم زیادی را در یک فضای بسیار کوچک جای دهد، این کیف پول ها عالی هستند.

این مدل کیف پول در بین خانم ها بسیار محبوب هستند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که نه تنها اسکناس، بلکه سکه هایی را نیز نگهداری می کنند که در هنگام خرید به راحتی قابل دسترسی هستند.کیف پول هایی که دارای جیب سکه هستند، هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده است و میزان راحتی و سبک کاملی را با هم ترکیب می کنند تا در نهایت به چیزی ایده آل برسید.

انواع کیف پول

کیف مچی

همانطور که از نامش مشخص است، کیف پول مچی روی مچ شما قرار می گیرد و برای فعالیتهای خارج از خانه مانند پیاده روی یا دویدن ساخته شده است. کیف پولی محکم اما راحت که روی مچ دست شما قرار می گیرد و در صورت تمایل می توانید مواردی مانند کلید، پول، کارت تلفن، کارت شناسایی یا حتی فلش مموری را ذخیره کنید.

معمولاً با یک حلقه الاستیک ساخته می شود تا بتواند با اندازه مچ دست شما تنظیم شود، و اگرچه آنها به اندازه کافی بزرگ نیستند تا اقلامی مانند پاسپورت را در خود جای دهند، اما برای نگه داشتن وسایل مورد نیاز شما در خارج از ورزش مناسب هستند.

انواع کیف پول

کیف زیپ دار

این کیف پول ها دارای زیپ که معمولاً با چرم تزیین شده اند، بسیار محکم بوده و به این زودی ها پاره نمی شوند. شما نمی توانید چیزی را از دست دهید زیرا زیپ ها به راحتی همه چیز را در داخل نگه می دارند و یک جیب داخلی دارد که برای اسکناس های شما مناسب است.

کیف پول های شیک اما جمع و جور منحصر به فرد و جذاب هستند. آنها همچنین برای ذخیره کارت های اعتباری مناسب هستند، و این واقعیت که در طرح های مختلف – از جمله راه راه، طرح گل و بسیاری دیگر – آنها را در بین زنان مورد علاقه قرار می دهد.

انواع کیف پول

مچ بند

مچ بند یک کیف کوچک یا یک کیف پول کوچک است که دارای حلقه ای است که دور مچ دست شما می رود. آنقدر کوچک است که بتوانید آن را به راحتی در دستان خود نگه دارید یا روی مچ دست خود قرار دهید و به اندازه کافی بزرگ است که بتوانید برخی وسایل ضروری غیر از آنچه در کیف پول معمولی خود دارید را با خود حمل کنید.

این یک نوع کیف پول زنانه است که هم به عنوان کیف پول و هم به عنوان یک کیف کوچک قابل مشاهده است. یک ویژگی خوب در مورد این نوع کیف پول برای زنان این است که می توانید آن را در جیب خود نیز ذخیره کنید.

انواع کیف پول

کیف دسته چک

اگر شما فردی هستید که باید چک خود را زیاد با خود حمل کنید، این کیف پول مناسب شماست. در این عصر، اکثر مردم از کارت اعتباری خود برای پرداخت استفاده می کنند. با این حال، برخی از متخصصان هستند که نوشتن چک را ترجیح می دهند. داشتن کیف پول چک به شما این امکان را می دهد که دفترچه چک خود را همیشه همراه خود داشته باشید بدون اینکه نگران چین خوردگی یا چین خوردگی آن باشید. همچنین می توانید از این کیف پول برای حمل پاسپورت خود استفاده کنید.

این یک انتخاب محبوب در بین افرادی است که روزانه کت و شلوار یا کت اسپرت می پوشند. این کیف پول می تواند به راحتی داخل جیب سینه قرار گیرد و در همان حالت صاف باقی بماند.

انواع کیف پول

مواد کیف پول

چرم

چرم احتمالاً متداول ترین ماده برای کیف پول است و هنگامی که یک کیف پول چرمی خریداری می کنید ، دلیل آن را می فهمید. چرم هم انعطاف پذیر است و هم دوام دارد و با برنزه کردن پوست خام حیوانات ، که بیشتر شامل پوست گاو است، ایجاد می شود. از این چرم برای ساخت هزاران کالایی که مردم هر روز از جمله کفش، در صحافی و حتی به عنوان روکش مبلمان استفاده می کنند، استفاده می شود.

چرم دارای قدمت 1300 سال قبل از میلاد است ، انواع چرم در سبکهای مختلفی وجود دارد – از جمله نوع بسیار معروف به نام جیر – و می توان آن را با استفاده از طیف وسیعی از تکنیک ها تزئین کرد. چرم مورد استفاده در کیف پول معمولاً شامل رنگهای مختلف قهوه ای است، اگرچه رنگهای دیگر نیز امکان پذیر است.

پارچه

بیشتر اوقات، پارچه ای که برای ساخت کیف پول استفاده می شود ترکیبی از پارچه های مختلف است، اما می توان آنها را از پارچه های محکم، از جمله پلی استر و پنبه، نایلون تویل، تویل، پلی استر و تویل، پلی استر، نایلون و 10000 CORDURA، تهیه کرد. و خیلی های دیگر. در حقیقت، بسیاری از این پارچه ها به قدری محکم هستند که کیف پول با گارانتی مادام العمر عرضه می شود، و این باعث می شود ارزش پولی را که برای آنها خرج کرده اید به خوبی حفظ شود.

البته، کیف های فابریک معمولاً بسیار ارزان هستند، بنابراین پیدا کردن یک کیف پول پارچه ای که گران باشد، دشوار است. کیف های پارچه ای نیز بسیار شیک هستند زیرا این مواد در صدها رنگ و طرح وجود دارد. شما می توانید یک کیف پول رنگی یا چاپ شده، روشن یا تیره، بافت دار یا صاف انتخاب کنید.

نایلون

اصطلاح “نایلون” برای توصیف مواد متعدد استفاده می شود زیرا مخلوط های زیادی وجود دارد که نایلون در آنها وجود دارد. نایلون نوعی پلی آمید مصنوعی است که از طریق کوپلیمریزاسیون دی آمین ها و اسیدهای دی کربوکسیلیک تولید می شود. نمونه های دیگر از محصولاتی که با نایلون ساخته می شوند شامل ورق، الیاف، جوراب ساق بلند، بسیاری از انواع لباس و بسیاری دیگر است که همگی دارای کشش و استحکام زیادی هستند.

جین

نکته جالب در مورد جین این است که نه تنها از استحکام بالایی برخوردار است که می توان از آن کیف پول تهیه کرد، بلکه پارچه ای بسیار زیباست، حتی در رنگهای مختلف. این یک پارچه رایج برای شلوار جین است و در واقع، این نوع شلوارها زمانی شلوار جین آبی نامیده می شدند تا رنگ اکثر شلوار جین را توصیف کنند. اکنون جین در رنگ هایی مانند سفید، قرمز، مشکی، زرد و نارنجی موجود است و بدون شک یکی از محبوب ترین انواع پارچه در بازار امروز است.

خرید انواع کیف پول در چرم بارز

کیف پول یکی از مفیدترین لوازم جانبی است موردنیاز مردان یا زنان است. ما از آنها برای بسیاری از فعالیتهای مهم استفاده می کنیم و آنها خانه ای امن و مطمئن برای پول نقد، کارت شناسایی ، گذرنامه و بسیاری از اقلام ضروری دیگر مانند کارت های مسافرتی و کارتهای باشگاه برای فعالیتهای آخر هفته مورد علاقه ما فراهم می کنند. در چرم بارز انواع کیف پول در طرح ها و رنگ های مختلف را خواهید دید.

نازنین رهسپار
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه